برای دریافت مشاوره رایگان با شماره 88932123-021 داخلی 122 تماس بگیرید.

چرا گارانتی ساروتک ؟

طیف وسیعی از محصولات
شامل انواع گوشی و تلفن همراه
انواع دیتا پروژکتورها، تبلت ها و لپ تاپ ها
جدیدترین و حرفه‌ای‌ترین کنسول‌های بازی و ....
اینجا کلیک کنید
برای طیف گسترده‌ای از مشتریان
عرضه محصولات برای کاربردهای خانگی و اداری
در تمام رده‌های سنی از کودک تا بزرگسال
اینجا کلیک کنید
رضایتمندی از خرید
جدیدترین محصولات
با قیمت‌های مناسب در مقایسه با سایر رقبا
اینجا کلیک کنید
ارسال سریع و رایگان
ارسال به تمام نقاط ایران در سریعترین زمان
اینجا کلیک کنید
به خانواده ساروتک خوش آمدید
اینجا کلیک کنید
اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

فروشگاه اینترنتی ساروتک

دسترسی آسان به کلکسیونی از کالاهای متنوع در حوزه خانگی، اداری و سازمانی

پشتیبانی در ساعات اداری

سوالات خود را برای انتخاب کالا از کارشناسان ما بپرسید.
در ساعات اداری پاسخگوی شما هستیم

گارانتی پایدار ساروتک

عضو کمپین گارانتی با اصالت
دارای مجوز رسمي خدمات پس از فـــروش از سازمان حمايت مصرف کنندگان و توليدکنندگان
و اتحـــــاديه صنف فنــــــاوری رايانـه

مرجوعی کالا
امکان بازگشت و مرجوعی کالا تا یک هفته پس از خرید
گارانتی 36 ماهه
گارانتی و خدمات پس از فروش تا 36 ماه پس از خرید کالا اعم از تعویض و یا تعمیر کالا توسط تیم زبده و مجرب ساروتک
پشتبانی ۲۴ ساعته
در هر لحظه از شبانه روز هر نوع سوال کارشناسان فنی و زبده ساروتک در هر لحظه از شبانه روز پاسخگوی سوالات شما در مورد نحوه کارکرد، خرابی و یا هر مورد دیگری خواهند بود
کیو آر کد پشتیبانی
با اسکن این کد به راحتی و بدون پرداخت هیچ هزینه ای در جریان روند کار تعمیرات و اطلاع از وضعیت دستگاه در حال تعمیر و یا استعلام اصالت کارت ضمانت خود باشید
اسلاید قبلی
اسلاید بعدی

ضمانتنامه ساروتک

  • مدت زمان ضمانت دستگاه تاريــخ ذکــر شده در کـارت ضمانت مي باشد.
  • مدت زمان ضمانت باطري (نوت بوک) شش ماه از تاریخ شروع ضمانت مي باشد.
  • مدت زمان ضمانت لامپ (ویدئو پروژکتور) بر اساس تاریخ یا ساعت کارکرد قید شده در کارت ضمانت میباشد. (هر کدام که زودتر فرار رسد)
  • کليه شرايط و ضوابط ضمانت دستگاه، مطابق با قوانين شرکت سازنده دستگاه مي باشد.
  • اين ضمانت نامه فقط شامل دستگاه اصلي که مشخصات آن در کارت ضمانت قيد شده است مي باشد و شامل ساير وسايل و قطعات جانبي يا مصرفي نمي گردد
  • هرگونه خط خوردگي يا مخدوش بودن کارت ضمانت يا سريال دستگاه.
  • هرگونه تغيير در مشخصات فني دستگاه (ذکر شده در کارت ضمانت) و يا باز شدن و تعمير دستگاه توسط افرادي به غير از بخش فني شرکت، یا هر گونه ایراد ناشی ازRoot و Flash باعث ابطال ضمانت دستگاه مي گردد.
  • آسيب هاي ناشي از ورود مايعات و مواد شيميايي به دستگاه، ضربه و يا آسيب هاي فيزيکي و ظاهري (شکستگی)، صدمات ناشي از حمل و نقل، استفاده نادرست از دستگاه و اتصال پورت
  • هزینه ارسال و دریافت دستگاه به مراکز خدمات به عهده مشتری می باشد و بايد در کارتن و بسته بندي اصلي خود همراه باطري و شارژر ارسال گردد.
  • مرکز خدمات ساروتک هيچگونه مسئوليتي در قبال نگهداري اطلاعات ذخيره شده بر روی دستگاه ندارد.
  • در صورتي که اشکال دستگاه ناشي از پاک شدن ويندوز، آلودگي ويروسي و نـــرم افزارهاي نصب شده باشد، رفع اشکال با اخذ هزينه هاي لازم صورت مي پذيرد.
  • در خصوص صفحه نمایش نوت بوک، تعداد کمتر از سه پيکسل سوخته در حد استاندارد بين المللي بوده و از سه پيکسل به بالا شامل گارانتي تعويض صفحه نمايش مي شود.
  • دستگاه پس از عيب يابي و تاييد کارشناسان مرکز خدمات و در صورت عدم امکان تعمير نسبت به ارزش دستگاه، با دستگاه ديگر تعويض و ما به تفاوت دريافت مي گردد.

با تکمیل هریک از فرمهای زیر علاوه بر بهبود عملکرد خدمات پس از فروش، سطح رضایت خود از نحوه خدمات رسانی ساروتک را هم هم ارتقاء دهید

با اشراف به اینکه، اطلاع از توانایی ها و ضعف های کاری در بهینه سازی فعالیت های شرکت موثر است، خواهشمند است با درج نظرات خود، ما را در بالا بردن استانداردهای کاری، یاری نمایید.

فرم نظر سنجی

فرم انتقادات و پیشنهادات

فرم پرس و جو

ورود به سایت
گارانتی پایدار

فرم نظرسنجی

خدمات پس از فروش

با اشراف به اینکه، اطلاع از توانایی ها و ضعف های کاری در بهینه سازی فعالیت های شرکت موثر است، خواهشمند است با درج نظرات خود، ما را در بالا بردن استانداردهای کاری، یاری نمایید.

گارانتی پایدار

فرم انتقادات و پیشنهادات

خدمات پس از فروش

با اشراف به اینکه، اطلاع از توانایی ها و ضعف های کاری در بهینه سازی فعالیت های شرکت موثر است، خواهشمند است با درج نظرات خود، ما را در بالا بردن استانداردهای کاری، یاری نمایید.