• لطفا قبل از هر اقدامی، با شماره ۸۸۹۳۲۱۲۳-۰۲۱ تماس گرفته و علت برگشت کالا را با کارشناسان پشتیبانی وب سایت ساروتک درمیان بگذارید.
  • از ارسال کالا بدون هماهنگی با خدمات پس از فروش ساروتک جداً خودداری کنید.
  • برای ارسال، باید کالا در جعبه یا کارتن اصلی خود به ‏خوبی بسته‌بندی شود و لوازم جانبی و همه اقلام همراه مانند کابل، ریموت، باطری، دفترچه راهنما، کارت گارانتی، کارت بیمه، بند و قطعات بسته‌بندی به همراه کالای اصلی ارسال شود.
  • برچسب‌زدن یا نوشتن توضیحات، آدرس یا هر مورد دیگری روی کارتن یا جعبه اصلی کالا و یا پاره و مخدوش کردن آن، امکان استفاده از ضمانت بازگشت را از بین خواهد برد. (در صورت لزوم، توضیحات خود را پشت فاکتور خرید یا قطعه کاغذ جداگانه‌ای بنویسید.)
  • درصورت ارسال با پست پیشتاز، عکس و تصویری از رسید پستی تهیه و به آدرس order@sarotek.ir ایمیل کنید.
  • اگر کالا دارای رمز عبور (Password)، آی دی، اپل آی دی (id) یا الگو (Pattern)  است، لازم است توسط مشتری برداشته شود، تا کارشناسان ساروتک امکان تست آن را داشته باشند.
  • در صورتی که ساکن سایر شهرها هستید، برای بازگرداندن کالا از پست پیشتاز پس کرایه اقدام کنید .در صورتی که برخی از شهرها پست پیشتاز را نمی پذیرند، رسید پستی را برای ما ارسال کنید.

 

کالا را چطور ارسال کنید ؟

 

  • قبل از ارسال کالا لطفا موضوع را به ما اطلاع دهید.
  • کالا را به خوبی و به همراه تمام اقلام همراه آن، مانند: بیمه، کارت گارانتی و یا قطعات بسته بندی نمایید.
  • کارتن کالا باید سالم باشد
  • رمز عبور (الگو، اعداد، اپل آیدی) لازم است برداشته شود.
  • درصورت دریافت کالا از طریق پست، می توانید کالا را پس کرایه و از طریق پست برای ما ارسال نمایید.
  • آدرس را روی جعبه یا کارتن اصلی کالا ننویسید. در صورت لزوم، جعبه اصلی محصول را درون کارتن دیگری ارسال نمایید.
  • بسته را به آدرس زیر ارسال کنید:

تهران، خیابان کریمخان زند، ابتدای خیابان حافظ، کوچه هورچهر، پلاک ۱۱، واحد یک